fredag 30 september 2011

Natten

Äntligen är denna natt över. O det gick ju bra tillslut. Jag fick sova lite till o från. Meya sov lite till o från. Dessvärre vakna jag med en äckelnäsa o äckelkänsla i hals. Konsekvense av att sova med öppen terass dörr i natt, när grad antalet var ytterst få. Men men . Det fick det vara värt. Nu ligger fisen i min säng o ser Bolt. Fortfarande feber. Men nu är jag lugn iaf.

I dag kommer min älskade Jesper hem. SÅ skönt o få hem honom ett par dagar. Det tråkiga är att han alltid har så mycket att göra när han kommer hem. MEn så är det när man har en liten gård, o han gillar det. Tur det. Det gör ju jag med. Men jag skulle önska att jag hade kunskapen och tiden till att göra lite mer när han är borta om veckorna. Men det har jag inte. Så det är bara o fejsa läget helt enkelt.

Underbart väder ute. Kaninerna skuttar ute. Måste flytta lite på buren så de får lite nytt gräs o nytt skutt område.

I dag kommer dessutom Anticmex o inspekterar. Lite tur i oturen att Meya är sjuk. För jag hade helt glömt att det var i dag de skulle komma.Kl. 13. Då hade jag egentligen jobbat. Men nu löste det sig oxå :)

Nu blir det Bolt med Meya, sen kanske kasta ihop en äppelkaka till em fika när Jeppe kommer!

Puss

Inga kommentarer: