söndag 25 september 2011

Bilar o män

Det är nåt med bilar o män.... Tror att bilar har ett liv. De bestämmer att det är männen som ska sköta dem. Är då alla bilar kvinnor? För jag tror att homosexuella män inte heller kan hantera bilar, precis som kvinnor. Fast det där visste jag ju att det inte stämde. Men, det kvittar. Ska vi vara så nog räknade så kan vi väl säga att bilar väljer bort mej. Bilar har valt att inte tillåta mej sköta dem. BIlar tycker inte om mej. Eller så gör de det. De går o går trots att jag inte sköter dem väl. Men när jag då väl vill göra det. Ja då jävlar vägrar de lämna skiten i från isig. De ska va förbannat glada över att jag gör en ansträngning till att dra fram högtrycken för att spola av skiten på dem. De ska va glada över att jag offrar mej för att bli blöta, för att de ska bli fina. Men nej. Vattnet rinner av o skiten sitter kvar. Ska inte skiten åka av om man spolar på vatten med rejält tryck? Tydligen. Men, ska det va på det viset, så jag tänker jag aldrig mer göra det. Tänker aldrig mer visa min "kärlek" så ofta som 1g/år till dem. Nästa gång ska dem (varför skriver jag dem? Det här handlar ju bara om en bil?!) minsann få åka in till Visby o bli piskad till renlighet. De ska få hårda tag! Men va fan, nu låter det ju som om bilar är män? I give up. Bilen kanske är bra, det är ju skiten som inte vill överge mej... Suck o god natt.

Puss

Inga kommentarer: