lördag 10 september 2011

Kalasklart


Kalaset gick galant. Hon fick många fina presenter, så hon vart hel nöjd. Ungarna fick kakor, tårta o saft. En del lekte ute, andra inne. De roade sig själv väldigt bra. Hela kalaset avslutades sedvanligt med fiskdamm, som sköttes av storebror o kusin.

Brorsan, Stefan, o hans kids stannade kvar o blir kvar över natten. Vi har ätit gott o tagit ett glas vin. Jo faktiskt. Ett glas bara. Vågar inte mer. För i morgon. Hua. Ja då ska jag in på operation. Nåt vajsing med karportaltunneln i handleden. Inget jag ser fram emot direkt. Jo, att bli av med värken. Men inte operationen. Faktum är att jag trots att jag vet att det bara är ett enkelt litet ingrepp är skitskraj. Sprutan för bedövning är värst. Fy fan. O sen tanken på om om bedövningen inte tagit klokt. Aj aj aj. Nej, fy fan. Jag vill inte. På rikitgt. Jag vill inte. Men jag måste. Har just kommit ur duschen. Skrubbat kroppen med Descutan. Så nu är väl då alla bakterier döda. Ska ta en likadan dusch i morgon igen, innan vi åker in.

Jag vill inte :(

Puss

Inga kommentarer: