torsdag 15 september 2011

Torsdag


Livet flyter på som det ska. Om än, det tar lite tid. Men nu har jag blivit en hajjare på att knäppa på o av bh med vänster hand, torka bord o rumpa med vänster. Kan till o med borsta mitt hår o sätta upp en svans med vänster hand! Grymt! Jag kanske ska sadla om? Bli vänsterhänt? Ska bara träna lite till på att skriva. Jag kan men det ser ut som när Meya skriver :) Kommer sakna mitt lilla bandage :/ Hahaha. Eller inte. För det kliar som attan!

Idag torsdag. Max i plugget o Meya ska faktiskt till dagis. Nu har han varit hemma tillräckligt länge med sin mamma. Eller Meya. Vad säger jag. Jag menar förstås Blomman Älvdalen. Någon gång under dagen igår försvann plötsligt Meya. Istället är jag nu mamma till en älva som Heter Blomma Älvdalen. Blomma har aldrig varit i människovärlden, så jag måste visa o berätta vad precis ALLT är för något. Blomma Har fått tagit över Meyas rum o leksaker samt hennes kläder, somhon förövrigt tycker känns konstiga. Suck. När ska detta släppa? Vill nog snart ha tillbaka min Meya :)

Igår kom lillasyster Jessica över. Hon höll mej sällskap o bakade en kladdkaka kl 21! Gott gott! Hon slaggade över på soffan o ska väl snart ha skjuts till bussen. Själv har jag då dusch dag i dag. Mor min ska hjälpa mej i duschen. Hm... känns ju speciellt. Men jag får ju inte blöta ner högerhanden, så hjälp med håret bl a kan ju vara bra!

Puss

Inga kommentarer: