måndag 12 september 2011

pekfingervalsen

Blä. Endast en dag har gått. Knappt. O jag är redan trött på detta. Kan inte skriva sms klokt. O får köra pekfingervalsen på datorn. Allt tar sån tid när jag ska göra något. Tog dock en tur med bilen till mamma. Gick bra, har ju automat, så det funkar. Men fan. Svårt med det mesta. Kan inte sköta hygien klokt. Kan inte borsta hela håret eller sätta upp det. Kan inte skära min mat o kör fingret genompappret när jag är på dass. O värker gör det o trött är jag. Allt detta för ett litet jävla sketnes ingrepp.
Nä, en liten promenad varje dag får det bli nu, så man känner sig lite piggare. O med lite tur så kanske jag tappar ett kilo eller 2. Inget ont som har något gott med sig!
Ikväll ska sonen laga mat. Korvstroganoff o ris. Blir bra det!

Puss

Inga kommentarer: