måndag 29 juni 2009

Cyklat


I kväll är jag o Meya ensamna. Max är inte hemma, kommer eventuellt hem på onsdag, men jag misstänker att han blir borta fler dar. Så jag o Meya har badat i poolen, ätit favorit maten blodpudding o sedan cyklat hem till Ulrika o hoppat i studsmattan o busat med Loppan (en golden), cyklade sedan direkt för att hjälpa våran lilla tant. Hon blir så glad varje gång Meya är med. Känner mej hur som helst väldigt nyttig, så min tanke just nu (observera att jag skriver ´just nu´) är att jag ska cykla varje dag till o från Sanda, då blir det dryga 6km om dan o det är ju bättre än inget. O varför inte passa på o tvinga sig själv nu när bromsarna på bilen inte funkar som de ska? Dock ska det fixas redan i morgon, så tyvärr finns det en liten risk att det här med att cykla bara håller i sig en dag. Men vi får se. Hade varit skönt o få gång kondisen igen.

Inga kommentarer: