torsdag 2 april 2009

Lunchrast

Sitter hemma på min lunchrast. Slängde snabbt i hop en grönsaksomelett o 2 skinksmörgåsar. Röjde undan lite efter morgonen här hemma. Alla var vi skita trötta o försökte sova in i det längsta. Utan stress tog vi oss till skola, dagis o jobb. Till kostnaden av att jag nu har fått röja lite. Avskyr att komma hem från en arbetsdag o se sängarna obäddad eller disken stå framme. Nu slipper jag det! :-D
O självklart hinner jag att kolla min facebook o klottra ner lite oväsentliga ord i min blogg.
I morgon är jag ledig. Skönt? Mnja, har ju bara jobbat en dag denna vecka, o det är den här dagen, så jag hade kunnat jobba i morgon med. Men ok, visst är det fint väder i morgon så blir det jobb ute här hemma. Ska försöka få sommardäcken, städa ur gäststugan o sopa av altanen. Det finns alltid något att göra.

Till er alla som vet lite om mitt projekt som jag har på gång, så kan jag bara säga att det är nära nu. VÄLDIGT nära. Den 1 juni börjar det på allvar! TJOHO!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul!
Då ser vi fram emot en fortsatt rapport efter 1:a juni...
:-)
-Mari-

mimmimus sa...

Åhhh, va spännande! Stolt som en tupp ( höna ), mammas duktiga, tuffa, modiga, envisa dotter!!!!!