torsdag 16 april 2009

LEDIG!!

Ja, i dag är jag ledig. Förmiddagen hoppas jag går åt till att ute o åka motorcykel. Men jag misstänker att det bara blir en timme eller nåt sånt, för sen vill väl Jeppe hem o ta ner flaggstången o börja fixa till den. I eftermiddag ska vi till stan o köpa bräder till sandlåda. O jag ska köpa en ny mobil till mej!!! Så kul med nya saker, men problemet är att just mobiler är skittråkiga. Jag har jätte svårt att vänja mej med något nytt, sen vill jag inte ha en massa annat skit på den. Jag vill inte surfa, lyssna på musik eller videofilma. Ta kort är ju kul. Men sen vilken upplösning o hur mycket som rymms o bla bla bla, I don´t care. Jag vill ha en mobil, inte en dator/filmkamera/stereo. Vi får väl se om jag hittar någon. Mayby, maybe not....

2 kommentarer:

mimmimus sa...

Ja bräder går nog bra att inhandla! Men så var det där med mobil.....snälla,snälla,snälla,
snälla ;-)

Ebba sa...

Vart de nån ny mobil??