söndag 8 mars 2009

Sanningens stund

Jag gjorde nyss 2 tester. Vad jag är och vad för kriminellt jag skulle kunna göra:
Jag är:
Vampyr

Kriminellt:
Våldtäksman/kvinna

Du gillar små tjejer och pojkar i badkläder. Och du ljuger för dina grannar och du lurar din städtant på pengar!!Du har precis gått igenom puberteten vilket gör att du får en förjävlig röst!!!Din toalett borste är full med bajs! Tips: Prata inte!!

Så med andra ord så skulle jag vara en vampyrisk våldtäktskvinna!
Nja, jag vet inte... Nog för att man under omständigheterna inte har världens bästa sexliv, men våldtäktskvinna vet i attan om jag har lust att bli...Vampyr däremot... Why not?? Hehe

1 kommentar:

Anonym sa...

En lite vampyr har jag misstänkt länge att det bor i dej ;-). Att bita är ju lite din grej, undrar varför? Stackars storebror som fick gå o få stelkrampsspruta!