onsdag 4 juni 2008

Sommarfest

Idag har Meyas dagis haft sommarfest med temat bondgård. Igår kväll hade jag fortfarande inte en aning om vad jag skulle klä ut Meya till eller hur jag skulle bära mej åt (kan ju bero på att jag legat dålig o inte orka tänka). Ringde Anna o tillsammans knäckte vi idén. Jag tog Jeppes tshirt, klippte sönder den o sydde för hand i hop en kossa dräkt o målade svarta fläckar på! hahaha.. Men faktum är att det faktiskt blev rätt bra, o många kom fram på festen i dag o sa att hon var såå söt o att dräkten verkligen var påhittig. Ett litet skratt blev det när jag berättade att det var pappans tshirt.

På festen sjöng de om bondgårdens alla djur o de flesta barnen var utklädda på något vis till något djur.

Lite bilder på våran söta kossa, som muade en hel del!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är ju jättesöt!! Värsta reklamtjejen för Arla! Gud va påhittigt. Stackars pappan får väl kosta på sig en ny t-shirt! Gulliga familjen!! Muuuu på er.

Anonym sa...

Hon blev ju supersöt ju! Vad påhittiga ni är, hade aldrig kommit på det själv! Ha det bra! Kramar