måndag 2 juni 2008

Måndag


Har jobbat kväll. Det var rätt lugnt faktiskt. Satans skit varmt o jag lider med pensionärerna. Borde finna klimatanläggning i samlingsrummen.

Har så fruktansvärt ont i ryggen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Att sitta ner är värst, men det värker hela tiden. O varje dag sägare jag samma sak: Är det inte bättre i morgon, så får jag ringa doltorn. O varje dag säger jag även, äsch, vad ska de säga? Ta ledigt o vila ryggen. Det behöver jag inte betala över 200 spänn för att fatta. Så nu är ju bara frågan om jag ska behöva betala det för att verkligen ta ledigt? Stundvis vill jag bara gråta. O hela tiden undrar jag när det ska ge med sig. Jaja, har det inte gått över till i morgon så får jag väl ringa den där doktorn då.... vad han nu kan göra, ge mej värktabletter så man kan leva normalt kanske? Ha! Jag som är sååå ofantligt duktig på att ta tabletter! Sådan mor sådan dotter. Nåja, det går över tids nog, har jag stått ut 5 dagar så kan jag väl stå ut 5 till, bara det ger sig sen.


Ont i magmusklerna har jag med. Men det är väl självförvållat antar jag. Det är nog fredagens dansande som satt sin spår. Hehehe


Nu ska jag o mina spöken gå o lägga oss. Sov gott allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu får du faktiskt pallra dig iväg till doktorn!! Vad menar du sådan mor sådan dotter?? Hmm.. jag har faktiskt fått krypa till korset, tar mina värktabletter!! Och du, de hjälper mej faktiskt. Men, men gå o ha ont, o tro att det går över av sig självt! Det gör det inte. Hoppas du får en bra dag. Kramisar.