torsdag 19 juni 2008

Fullt

De senaste veckorna har det varit fullt i mitt huvud. O det är det definitivt fortfarande. Mycket är på gång, o det är med spänning jag ser in i framtiden. Därför har bloggandet fått blivit lidande. Har liksom inte prioriterat att sitta o här skriva, samtidigt som jag inte har något att skriva. Jo, det skulle vara om jag skrev vad mitt huvud är fullt med. Men det får vänta :-P

I dag är jag ledig. Hade planerat en sov morgon idag genom att låta barnen vara uppe längre. Men det gick ju förstås inte. Kl.5 vaknade Meya o kom o sa "Upp mamma!" Så var det med det. Det var bara o pallra sig sätta på en film o slänga sig i soffan. Strax därefter kom Max. Jag försökte övertala honom att det var mitt i natten o att det är något fel på hans lillasyster för att hon inte ville sova. Men han trodde inte på mej. Så det vara bara o plåga sig igenom dessa *#"*%&#" Teletubbiesar IGEN, innan det äntligen blev dags för frulle, dusch o dagis.
Nu har jag stor städat hela lägenheten. Har t o m skurat dörrlistarna. Känns bra. Tänker slänga mej på soffan en stund nu, ska strax ner till tvättstugan, sen i väg o spela minigolf med Tessan innan barnen ska hämtas.
Jag är såååååååå tröööööööööööööööööött!

puss på er alla!

Inga kommentarer: