lördag 3 maj 2008

Ida besöket

Ok, då testar vi min nya blogg och låter den gamla få vila ett tag innan jag bestämmer mej för vilken det blir.

I dag var vi på Mc mässa i Barkarby. Ljuvligt väder och många motorcyklar *mys*
Trots att en tillsynes allvarlig olycka hände, så har jag inte blivit avskräckt.
Idas första dag hos oss blåstes det såpbubblor på balkongen medan de väntade på att jag skulle komma hem från jobbet.
Meya ÄLSKAR bubblorna!
Idag avslöt vi dagen med att grilla flintastek nere i lekparken. Det gjorde typ resten av Västertorpsbefolkning med. Men det var super gott och riktigt kul.

Så, vad har vi mer gjort med Ida? Mnja, utnuttjat henne som barnvakt på valborg, jag jobbade o Jeppe var på Ducce träff. Vi har kollat majbrasan. Druckit vin. och druckit lite mer vin. 2 öl slank visst ner där emellan med. O nån liiiiten drink. DEt har varit jätte mysigt med henne här. Men i morgn är det över. Då lämnar hon oss för Kalmar. Jaja, snart kommer mammsen upp, får se fram emot det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vilka fin bilder på er alla!! Men Jeppe behövde ju inte ta på sig finbyxorna när ni ska grill!! Tänk om han får senap på dem? De skulle ju vara såååå synd! ;-)