söndag 4 maj 2008

Dåligt humör

Idag känner jag mej på riktigt dåligt humör. Vet inte varför. Kanske för att jag ska till jobbet som jag inte alls känner för, kanske för att Meya BARA säger "mamma" eller för att hon piper för minsta lilla i dag, kanske för att jag åter igen fick gå upp med barnen innan ens barnprogram börjat kl.6, kanske för att det är kallt ute, kanske för att jag längtar till min semester, kanske för att jag känner mej så fet efter allt gott vi ätit när Ida varit hos oss. Oavsett vad, så hoppas jag på att humöret snart svänger innan jag skäller på någon oskyldig.
För att hjälpa humöret på vägen, tänker jag gå till jobbet, o det lite tidigare så jag slipper Meyas gnäll och höra ekot i mitt huvud "mamma", jag tänker klä mej varmt o fantisera om sommaren, jag ska köpa frukt till frukost och grönsaker till lunch. Men det jag absolut ska se till o få innan jag går mina pussar och kramar från barnen så blir man lite glad igen!

CU!

1 kommentar:

Anonym sa...

>Oj vilken fin blogg. Behåll den. Snygg på kortet är du oxo.