tisdag 22 juni 2010

Tisdag

Tisdag hela dagen. En lugn tisdag skulle det bli, med tidigt hemgång. Men det blev en lååång arbetsdag som dock gick väldigt fort. Så egentligen ska jag väl inte klaga :)
Jag har jobbat. Meya varit på dagis. Max varit vid sin mumma. Han har varit på VC o lämnat ett sköldkörtelprov, klippt sig, ätit prinsessbakelse på apoteket (!) och sedan varit på bagarns o fikat o slutligen klippt sig. En riktig mys dag för honom. Det behövde han.

Ikväll har jag satt upp 2 hyllor på bajsetoa o en stoooor spegel. Det gamla åkte ut o det nya åkte in. Nu tänker jag inte göra mer där. Sakta men säkert sker det förändringar i mitt lila hus. Sakta men säkert börjar jag gilla mitt lilla hus. Men sakta men säkert närmar sig mitt lilla hus ett möte med en mäklare. Jo, så får det nog bli. På tok för mycket att göra med det här huset. Men det har ändå en viss charm. Jaja, kommer tid kommer råd.

Natti

Inga kommentarer: