måndag 21 juni 2010

"Spyan rinner"

Vilken helg det blev! I fredags åkte vi ut till husvagnen. Tillsammans med Stefan, Minna, peter, Veronika, Jeppe, mamma o Örjan grillade vi, kastade möllky o ja, jag o Minna fick väl kanske en liten aningens för mycket alkohol i kroppen. Vinet tog vi slut på liksom min liter flaska med gin. Gutt gutt!. Roligt hade vi :)
Lördagen blev att ligga o mysa i solen o bara koppla innan det var dags för Anna o Mathias 30 årsfest. Mycket folk, god mat o god dryck. En o annan visa från sång häftet blev det med. Det började så fint o bra, men till sista visan vet jag inte hur många stämmor det var. Haha.:
"Spyan rinner ner för ylleslipsen,
Raviolin har torkat i mitt hår.
Vem har lagt mej här i pissoaren?
Vems är gaffeln i mitt högra lår? SKÅL!!"
Melodi: Vintern rasar

Lite tråkigt att gamla klasskompisar inte ens ville hälsa. Det är då man tänker på att man inte vill på återträff med klassen, om de ska ha blivit så högfärdiga. Eller vad är det problemet? Melin var i allafall som vanligt. 02,30 kom jag hem. Glad i hågen o utlåst från husvagnen. Haha. Lyckades väcka Jeppe för att låsa upp. Började så tyst o fint o viska hans namn, men det slutade med ett par rejäla nävslag i fönstret. Haha, man måste ju tänka på att inte väcka barnen :P

Inga kommentarer: