tisdag 24 februari 2009

Blaha blaha

Det var några dagar sen jag la ut bilder på badrums framgången. O inte lär det bli någon bild ikväll heller. Av den enkla anledningen att jag inte orkar gå o fota o föra över till datorn. Nej, bild får ni vänta på. Men 3 väggar är färdiga, golvet blir klart ikväll o sen är det bara fondväggen kvar. Ska bli så skönt o ha det klart. Men nu känner jag lite panik över att inte ha badkaret klart för mej. Jag måste börja söka aktivit efter det igen. Jag hade ju funnit ett, men dåliga säljare gör att jag inte har sån lust att köpa av dem, får väl rota runt igen då. Varför kallar de mej hopplös? ;-)
Braskaminen är på plats med, men lite fix kvar där med, men till helgen så ska det nig va lugnt o börja elda i den. Så skönt att det händer lite saker här hemma!

I morgon ska vi (jag) kliva upp 04,30, för att hinna med båten som går 7. Känns lite trögt nu, men det ska väl gå det med. Känns skönt men ändå lite stressigt. Jag har en heldel o stå i här hemma, mitt lilla projekt börjar kräva en hel del tid av mej (börjar, det har det nog gjort hela tiden), det börjar dra ihop sig o jag måste bli mer förberedd. Men så spännande!!

Inga kommentarer: