lördag 17 augusti 2013

Stönande kvinna

Kliver upp från sängen. Går ut till köket och sätter på mitt morgon kaffe. Hoppar i tofflorna öppnar dörren för att gå ut och hämta min morgon tidning. "Aha" "åååhhh" "stön" "ahhh" Yeeaahh" Är vad jag möts av. My god. Mycket snurrar runt i huvudet. Vem har sex på vår gård? Är det vår nyinflyttade pensionerade granne. Va fan är det? Jag går in igen. Måste ha tidningen. Jag går ut, de kan ju inte ligga synliggt. Hon låter exakt likadant hela tiden, rundgång. Hm, då kom jag på det! Vi har en kapsylöppnare som ser som en kvinna, man använder hennes rumpa för att öppna flaskan och då börjar hon stöna. Denna söta lilla kvinna hade hamnat utomhus. Blivit fuktig, så hon hade fått "hjärnsläpp" och låg o stönade trots att hon inte var använd. Charmigt :/ Kruxet är ju att vi bor på landet, det är väldigt tyst, så minsta ljud hörs väldigt bra. Vad innebär det? Jo, att kossor, bönder och vår närmaste granne undrar nog vad jag har hållit på med. Jag har ju inte en aning hur länge hon har legat där ute och stönat.....

Inga kommentarer: