tisdag 20 augusti 2013

Spring Emma! Spring!

Nej, jag orkar inte banta. Bantningen är verkligen som en jojo. I våras gick jag på en diet. Gick ner10kg, kände mej frisk som en nötkärna, höll min kost efteråt för att verkligen hålla den här vikten. Sen kom sommaren. Det snaskades både hit o dit och nu känner jag mej riktigt lönnfet o oattraktiv igen :( Men jag orkar inte att banta...... just nu. Jag vill o det är ett gott tecken, för då kommer orken o lusten snart :) Igår när jag druckit mitt kaffe, fick jag en sådan lust att ut o springa. Oftast sitter jag kvar, för då går den lusten ur mej. Men i går, då jävla tog jag tillvara på den. Jag sprang inte långt. Herre gud jag har väl inte sprungit längre 100 m på jag vet inte hur många år. Det var iaf skönt. Men det handlade inte om bantning. Det handlade om att kasta mej ut o göra något UTAN barn. I dag har jag inte alls samma lust. Men jag ska prova något nytt: Jag ska ut o springa iaf. Det var ju skönt!

Inga kommentarer: