fredag 12 december 2008

Lucia

I dag var vi på lucia på dagis. O förstås så var det såååååå fint med detta lilla lucia tåg som innehöll 1 (!) lucia, 1 tärna 3 pepparkaksgubbar o en dröjs med tomtar. Super gulligt!
Jag tog förstås en massa bilder. Var skit glad över att jag äntligen fått hit våran digitalkamera så att jag kan få börja lägga in bilder. Men icke. Av någon anledning kan jag inte stoppa i vårat kort i datorn o föra över bilderna, antar att jag måste ha nån kabel eller nåt, vad vet jag, det har ju alltid varit så smidigt på vår dator. Jaja, får kolla med storebror hur jag ska göra.

Ikväll är det min tur att ställa upp o vara barnvakt, för mammas hund. Faktiskt lite mysigt o ha hunden här själv. Men det blir ett jäkla springande ut, jag tror ju att varje gång hon går ut i hallen o så vill hon ut o kissa. Så är inte fallet, men för säkerhets skull går jag ut med henne.
O vad älskar inte alla barn? Jo ballonger förstås. Så nu leker Elsa med en ballong för fullt. HAhahaha, tänk när den smäller vad rädd hon ska bli!! Hehe, vad grym jag känner mej...

Näpp, nu blir det ensam mys med internet o idol i bakgrunden. Har inte följt idol något, men sista timmen i finalen kan jag väl ha som bakgrundsmusik.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar för " barnvakten ", vi hade en mysig kväll. Tack även för en trevlig fortsättning senare hos dej.