torsdag 20 november 2008

Nya kläder.....?

Så har man då varit i stan idag. Blev det några kläder då? Mnja, nej, inte det som jag hade tänkte mej. Inga jeans. Men ett par andra bomullsbrallor. O så ett par stövlar till :-D hihi. Precis vad jag behövde..... eller inte. Men de var snygga! Däremot fick Meya 3 par byxor, en t´shirt o en långärmad o Max fick en långärmade tröja med o ett par gummistövlar, han behöver oxå byxor, men han måste vara med o prova o själv säga vilka han vill ha.
Inte fick jag tag på några gardiner heller, men det berodde på att vi inte hann in i alla affärerna, hade en tid o passa o komma hem till.

I morgon ska våran katt bli av med kulorna. Tur är väl det för på söndag får vi en katt till, en liten tös o några kattungar vill vi inte ha. Hon heter just nu Nalle, men förslag just nu är Frida eller Tösen. Tänkte Meya skulle få döpa henne, får se om hon fattar att hon ska namnge katten.

I morgon blir jag av med modemet. Lånar mammas o nu vill hon ha tillbaka det. Snyft snyft. Så alltså inget mer bloggande på ett tag...
Håller på att leta bil till mej o så länge får jag låna Peters bil mot att han får ha mitt modem. Ett evigt lånande i denna familj :-) Så är det någon som har en bra billig bil att sälja till mej?

1 kommentar:

Anonym sa...

Sluta jag får ångest! Eftersom jag ska ha barnen i helgen, får du ha modemet också. Kul för mej när du sitter med datan, fredagkväll o lördagkväll. Själv får jag väl baka resten av pepparkaksdegen när barnen tröttnat!