tisdag 15 juli 2008

Mamma Mia

Jag har så mycket att skriva. Så mycket jag vill få ur mej. Jag skriver o raderar. Det är så mycket att jag inte vet hur jag ska formulera mej för att ni ska fatta. Å andra sidan behöver ni inte göra det, bara jag får skriva. Men det låter iaf bara fel.
Kort o gott: Jag har fullt upp i mitt liv, så jag vet inte om jag reder ut det. Dagarna går ut på oro, glädje, tårar, lycka, olycka omvartannat. Allt hade varit så mycket enklare om allt var som det varit. Men det är det inte. O inte nog med det, så går jag mot 30. Det gör mej ledsen med. Det som är korkat är att jag vill bli 40, har fått för mej att livet blir enklare o roligare att leva då.

Naj, nu tar ja mitt vinglas, lägga mi i sängen, läsa lite ur boken o drömma mi bort till ett liv där ja kan je attan i att ha så månge bollar i luften samtedit, va nöjd me d ja har o ba va lyckli!
(va fult det blir när man skriver som man pratar. hahaha)


Oj, jo, ang rubriken; Mamma Mia, så var jag o såg den ikväll på bio. DEN MÅSTE SES!!! Romantisk/komisk musikal. Så himla bra. Man blir glad av att se den! (kanske inte en killfilm)

KRAM o Natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman, även fast jag verkar ha fullt upp med mitt nu så hoppas jag att du vet var jag finns om du behöver mig. Okej?

KRAM!

Anonym sa...

Ta det lungt, om några månader skrattar vi åt alltsammans! Max är underbar, idag ska vi grädda pannkisar i husvagnen, sen sussar vi där. Puss o kram Max/mamma.