söndag 20 juli 2008

Fullt ös!

Hela helgen har det varit fullt ös. Jeppe har jobbat natt från söndag till söndag. I fredags började vi med att färdigställa lägenheten: Måla köksväggarna, taket, alla golvlistor o dörrpostrar (Det var mitt jobb), sedán har Jeppe spikat golvlistor på barnens rum o fixat med trösklarna. Ikväll ska jag färglägga mellan kakelplattorna i köket. Sedan har jag i dag städat, tvättat o packat. För ikväll drar vi till Gotland!!! Såååå skönt!!! O när vi lämnar lägenheten ikväll måste den vara i toppelitopp, för dagen efter vi kommer hem från semestern kommer mäklaren o ska fota den. Så liiiite stressigt har det varit. Men vi får skylla oss själva som skjuter upp allting till sista sekunden.

Nu ska det iaf bli skönt med semester o det ska bli skönt o få krama o pussa min sork igen. Har saknat honom mycket, men inte så mycket som jag trodde, man har ju liksom haft fullt upp så man har mest tänkt att det varit skönt o ha ett barn mindre o skönt för honom att inte vara här. Vi vet ju hur kul han har haft det med mumma o Örjan. Så det har itne gått någon nöd på honom.

Något bloggande kommer det troligtvis inte bli under semetern, har man semester så har man.

Så, ha en under bar fortsatt sommar!

Sola o bada, pina colada!!!

Inga kommentarer: