torsdag 15 juli 2010

Stockholm

I dag bär det av till Stockholm. Har inte alls lust egentligen. 2 orsaker: 1. Jeppe har jouren, så jag kan inte ge mej av på egen hand. 2. Jag har inga pengar, så även om Jeppe inte hade jouren så hade jag iaf inte kunnat ge mej av på egen hand. MEN! Det finns ju 2 orsaker till att jag åker: Max & Meya. De vill till sin pappa. o de orsakerna överväger det mesta. Så nu får bära av oavsett vad jag vill. Ska inte tänka på husvagnen. Stranden. Solen. Naturen. Barfota. Festerna på lördag. Jag ska njuta av att bo i en lägenhet. Fönstershoppa. Har skor på fötterna. Smälta fast i betongen o kanske kanske trängas på en strand med modell snygga tjejer. Åhhhhh, så roligt! :/ Men vem vet; det kanske blir så skit bra iaf! Jo just det, vem vill inte åka båt med galna månniskor i denna i värme? Underbart :P

*tänk positivt. Tänk positivt*

Inga kommentarer: