söndag 11 juli 2010

Hot hot hot!

Jag har lovat mej själv att inte klaga över värmen. O så fort det har varit lite för varmt så har jag tänkt tillbaka 6månader. Men i dag funkade det inte. I dag har jag jobbat. Det var förvisso inte så farligt i den här värmen, vistas ju mycket i bilen o det är ju bara så skönt!! Svalt o skönt! Men de gamla är det synd om.
När jag sedan hade slutat för dagen åkte jag hem, tog ut en madrass på terassen o klädde nästan av mej helt näck o tänkte att nu jäklar ska solbrännan bättras på. 5min på rygg o jag trodde jag skulle dö. Madrassen var våt. La mej på mage. 3 minuter. Sen gick jag in. Det är för jävla varmt!!! Vinden stod helt stilla o så fort jag blunda såg jag bara en stor iskall GT framför mej. Nu, några timmar senare är det lite bättre, det är BARA 30grader i skuggan, alla fönster är öppna, fläkten är på o vi har vräkt i oss glass. Nä, en lite svalare dag vill jag nog ha, men sen kan solen få komma tillbaka :)

Inga kommentarer: