måndag 6 juli 2009

Cirkus

Jaha, då blev det som jag fasade för cirkus. Jag hade tänkt att jag skulle slippa, men icke. Tittade på klockan när den var 17,00 o tänkte bara 2 timmar kvar tills det börjar. Jag slipper nog. Men icke. Då ringer Elin (Max tjej) o frågar om han vill gå med på cirkus o det ville han förstås o han ville absolut att jag skulle gå med. Att jag försökte med att jag inte har pengar hjhälpte inte. Han ringde Jeppe o frågade om pengar. Självklart tyckte Jeppe att vi skulle på cirkusen, så han satte snällt(?) in pengar till mej. Sit oxå! Men nu är det avklarat. Med sockervadd i håret o på byxorna, popcorn i skorna, cola på tröjan o ett större hål o plånboken är vi nu hemma igen. Inte tyckte jag att det var så jädrans bra. Men förhoppningsvis tyckte Max det iaf. Meya la sig i mitt knä o slumra lite mellan varven.
Men jag är lite impad över hur man kan få katter att göra de konster som de gjorde. Undra hur många katter de haft innan de hittade dem 2 som ville vara med? O jo, jag skrattade åt clownerna, om det sen var för att jag var trött eller för att de faktiskt var lite roliga, kan jag inte svara på.

1 kommentar:

Mamma sa...

Haha..finns det någe du inte skrattar åt? Kör nu hårdträning med Zorro, så kan du ställa upp nästa år med honom ;-)