tisdag 7 oktober 2008

Ett år äldre

Jaha, så har man i dag blivit ett år äldre. Känns inte så kul, men nu är det som det är o jag kan inget göra åt det. Försökte glömma det, men det gick inte så bra. Har under hela dagen fått grattis sms o telefonsamtal av folk som vill gratta. Bjöd i dag mamma, Örjan, Anna, Mattias, Thea o Mila på middag. Åt västkustrulle med sallad o vitlöksbröd, gott gott! På lördag kommer släkten o ska ha tårta o kaffe.

Har jobbat i dag, gick väl bra tycker jag. Pratade med Jeppe i dag, han kommer ner till helgen!!! Hurra vad glad jag är. Ska bli såååå skönt o ha honom här ett par dagar. Längtar som attan.

Orkar inte blogga mer. Förresten, har jag sagt att min kära storebror ordnat så jag har fått låna en dator? Tack Stefan!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Va??? Kan man inte tro! Det är nu du ska bli beskedlig..eller?? Nej var som du är! GRATTIS iallafall.

Anonym sa...

Grattiskram i efterskott!

Anonym sa...

GRATTIS!!!!! Var det 23?? kraaaama

Anonym sa...

Tack för din kommentar :-)
Hoppas ni haft en mysig helg hela familjen!!
Kram

MADELEINE sa...

Ja, du vet ju hur d är på Rosengården med alkohol intaget.. hahaha... d blev himla blött vill jag lova.. :-o Eftersom Carro var med och redovisa ert arbete kom vi in på att prata om dig, hur trist d var att inte du var med!! Men kul var d iaf.. :-)
Hur har du d då gumman?

MADELEINE sa...

Ja, du vet ju hur d är på Rosengården med alkohol intaget.. hahaha... d blev himla blött vill jag lova.. :-o Eftersom Carro var med och redovisa ert arbete kom vi in på att prata om dig, hur trist d var att inte du var med!! Men kul var d iaf.. :-)
Hur har du d då gumman?

Sarah sa...

Grattis i efterskott!