tisdag 26 juni 2012

Hopp

Oj det här var länge sedan. Men så är det med mej. LÄser mina gamla inlägg och inser att mycket har......inte ändrats. Jeppekommer ff hem varann helg. Kaninerna skuttar ff runt på gården. Max går kvar på fritis. Eller nej nu är det sommarlov och till hösten börjar även Meya där. Men jag kneger på o försöker få dagarna att gå ihop med alla tider. Velar o tänker en massa i mitt huvud. Vet vad jag vill o hur jag önskar allt var. Men är jag beredd på att ge upp det? Vet inte...

Skit i det nu. Nu är det sommar. Enligt almanackan iaf. Skönt man har den, annars hade man ju trott att det snart var dags för tårtkalas igen. Jag barnen fyller nämligen år i september o oktober. Med tanke på vädret kan man tro att det är den årstiden nu... Men det blir bättre. Jag lovar. Jag har inte haft semester än :P Blir inte mycket till semester i år. Hade en vecka i april. DÅ drog vi till urkiet hela familjen. Skönt! Men nä, det landet åker jag inte till igen. Udda människor som bor där. Eller så var det vi som var udda. Spelar ingen roll. Vi klaffa helt enkelt inte.

Denna vecka har chefen semester, jag har intgit hennes stol på kontoret. Var lite för effektiv igår, vad ska jag göra resten av veckan? Jo, det finns alltid papper o rodda i. Kan ju sortera o ordna upp bland alla papper, då hittar hon inget på måndag :P hehe. Poppis?! Jo, lite kanske.

Nä era slasktrattar ;) nu ska jag hänga tvätt, skura ansiktet, rota runt i munnen o tömma blåsan.
I morgon är det jobb o sen bio med kidsen: Ice Age 4, 3D.

God natt på er

Inga kommentarer: